Brev:
Kan ikke holde min søn på 4 1/2 år ud
20. juli 2004
Alder:
4 år, 6 mdr.
Kan ikke holde min søn på 4 1/2 år ud
Jeg har en søn på 4 1/2 år - som jeg synes at jeg gør alt for i denne verden - jeg elsker ham meget højt - men hold da op han er ved at tage pippet fra mig.
Dagen starter med at han ikke vil have tøj og creme på (eksem) han skriger og græder og i starten prøvede jeg at forklare at det skulle han. Han skal i børnehave og jeg på arbejde og det er blevet til, at det er hver morgen og jeg hader det så meget. Det er en rigtig dårlig måde at starte dagen på - både for ham og jeg - det kan ødelægge hele min dag.
Han gør kun, hvad han vil når han vil det og det er belastende. Også selvom vi feks. lige har hygget os sammen - lige pludseligt er der noget han ikke vil og så græder og skriger han og er meget øv at være sammen med.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre - for han er kun 4 1/2 år og skal sumler ikke bestemme hvad han skal - hvordan opdrager man ham - så han ikke bliver en af de unger som man absolut ikke kan holde ud at være i stue med.
Det er belastende og dage hvor jeg bare har fået nok og måske er træt - bliver det til et råben og skrigen og jeg tænker - bliv ved og jeg stikker dig en - den tanke er jeg ikke vild med at få - for selvfølgelig er det ikke det jeg har lyst til - men han kan virkelig drive mig der ud hvor jeg tænker - at gi ham en i røven er det svaret? Nej og det ved jeg godt - men det er belastende at være forælder til min søn lige nu - hvad gør jeg?
Og søde det holder altså ikke at du skriver at man skal gøre som ungerne vil og være så og så forstående - for der har jeg været - det var ikke svaret. - hjælp mig med nogle gode råd - kan godt bruge dem - for lige nu tænker jeg - godt jeg kun har en - og jeg skal aldrig have flere børn for det er for belastende.
Hilsen en meget fortvivlet mor