Brev:
7 år og stort temperament
21. juli 2004
Alder:
7 år
7 år og stort temperament
Hej
Vi er en familie med mor og far storesøster på 10 år, søster på 7 år og lillebror på 2 år.
R på 7 år er enormt stædig og ved ikke hvornår man skal høre efter hvad de voksne siger.
Det der er problemet det er, at det kun er derhjemme R er sådan når R er i skole er hun en sød glad og engageret pige.
Når jeg fortæller skolen hvordan hun er derhjemme kan de ikke forstå dette.
Hvis jeg feks siger nu skal der rydes op og beder R om at hjælpe ryger hendes temprament helt i vejret.
Så kommer alle de ord der gør en mor ked af det,- jeg gider ikke at have dig som mor,- jeg gider ikke bor her mere jeg stikker af i nat. Det slår en brist i mit hjerte når dette sker.
Men det er ikke kun i disse sitiationer dette sker det kan være ved madbordet, eller hvis hun skal i bad og ikke ønsker dette.
Der går aldrig en dag uden vi skal diskutere med hende
Hvad skal man gøre jeg føler snart jeg har prøvet alt, jeg er opmærksom på hun er den midterste af søskende og sørger for at hun ikke bliver glemt.
Jeg har prøvet at tale om det med hende efter disse episoder og hun ved hvor ondt det gør på mig.
Har du et godt råd til hvad vi skal gøre for jeg er godt nok ved at opgive.
Hilsen den opgivne mor