Brev:
Ondt i maven af vælling
21. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Ondt i maven af vælling
Min datter er 6 mdr. har udelukkende fået bryst. Har i en uges tid fået lidt mos til middag som går fint. Hun har ikke villet tage flaske hverken mælk el. vælling.
Jeg ville gerne kunne give hende en flaske til aften. I lørdags tog hun pludselig ca 40 til 50 ml majsvælling og lidt bryst bagefter. Faldt i søvn, men vågnede op efter knap en time og havde meget ondt i maven. Hun har ikke haft maveproblemer før.
Har jeg givet hende for meget? Eller er det en overgangsperiode?
Venlig hilsen Lotte