Brev:
Modermælkserstatning og vand
28. februar 2011
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning og vand
Kære Helen.
Skal vand til mme altid koges??
Når nu min datter har rundet de 4 mdr og må få vand fra vandhanen, kan man så bare tage koldt vand fra hanen, ryste pulveret i også lune det til drikke temp???
Sanne