Brev:
Frysning af blendet kød
20. juli 2004
Alder:
7 mdr.
Frysning af blendet kød
Hej
Jeg har en dreng på 7½ mdr. og 12 kg. Han er meget glad for grøntsagsmos især hvis der er kød i. Jeg synes dog det er meget besværligt at blende små potioner kød ved hvert måltid og desuden sidder det meste fast i skæret!
Mit spørgsmål er om det er muligt at koge en større mængde kød (fx. kylling), blende det og derefter fryse det ned i mindre potioner? Har du ellers nogle forslag til nem madlavning?
Et andet spørgsmål er, hvornår man må skifte til juniordyne? Det meste af natten sover han uden dyne, da den ryger af når han vender sig.
Venlig hilsen
Maria