Brev:
Lure om dagen - 4 mdr.
4. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Lure om dagen - 4 mdr.
Kære Helen
Så skriver jeg til dig igen :)
Denne gang handler det om Alexanders lure i løbet af dagen - eller mangel på samme!
Han har faktisk aldrig sovet særlig meget om dagen.
Typisk ser vores døgn sådan ud:
kl.21 Ammes og suppleres med mme - godnat. Sover typisk til 03-04 hvor han ammes igen. Sover derefter til omkring kl 07 - ofte er denne søvn lidt anderledes og mere urolig.
Kl 7 står vi op og han ammes hvorefter vi leger, pulser osv. Omkring 9:30 prøver jeg at lægge ham igen. Nogle gange sover han 30-40 min - andre gange vil han ikke.
Typisk går vi en tur med barnevognen omkring kl 12. Det varierer hvor længe vi går og hvorhen. Men her sover han for det meste. Dog maks! 2 timer - ofte kun 40 minutter hvorefter han ligger og kigger eller vil op og se hvad der sker.
Igen om eftermiddagen prøver jeg at lægge ham. Det er et sted mellem 16-18 alt efter hvordan jeg ellers har fået ham til at sove. Igen 30-40 minutter. På dette tidspunkt er han typisk nem at få i søvn.
Jeg føler ikke det er nok søvn :(. Han er en glad og meget nysgerrig dreng. Synes at trives fint.
Har du nogle kommentarer eller gode råd til hans søvn?
Kærlig hilsen
S