Brev:
Vågen et par timer hver nat - 18 mdr.
4. marts 2011
Alder:
18 mdr.
Vågen et par timer hver nat - 18 mdr.
Hej!
Mange tak for dit svar den 03.03.11. Vil nu forsøge at lade vores datter regulere hendes søvn nogenlunde selv. Ind i mellem vil hun dog blive nødt til at blive vækket om morgnen, idet hun skal aflevers i dagplejen lidt over 7. (Kan altså senest sove til 6.45)
Strategien med at lade hende vågne af sig selv om morgenen og efter hendes middagslur er dog ikke ny, da det var det vi gjorde ind til for to måneder siden, hvor du netop forslog, at det kunne være en ide at prøve at vække hende fra hendes middagslur...! Inden vi for et par måneder siden begyndte at vække hende fra hendes middagslur, var der også problemer med at hun vågnede et par timer om natten et par gange om ugen. Den dårlige søvn har som skrevet tidligere stået på i et halvt år ...siden dagplejestart.
Prøver atter din strategi og håber at det lykkes:-)
Mange tak for dine svar.
Heidi.