Brev:
Falde i søvn alene - 9 mdr.
6. marts 2011
Alder:
9 mdr.
Falde i søvn alene - 9 mdr.
Kære Helen
Vores datter har nu rundet de 9 måneder. Hun er lige startet i dagpleje og det går ok.
Vi har den sidste halvanden måned sovet rigtig fint om natten. Når hun vågner om natten tager vi hende ind til os i sengen og så sover vi videre. Det giver hende tryghed, og vi nyder det.
Hun har altid været meget let at lægge til at sove. Vi har haft et helt fast putteritual, og det har bare fungeret SÅ godt. Men de sidste 4-5 dage har jeg kunne mærke at det er blevet mere svært. Hun er begyndt at græde når jeg lægger hende ned i sengen. Det har hun ikke gjort før. Og hertil aften er det gået helt skævt. Jeg har en fornemmelse af at hun bare venter på at vi tager hende med ind til os. Men vi har en fast tro på at hun skal lægge sig til at sove i sin egen seng, og vi vil helst ikke bruge 1 time på at sidde ved siden af hendes seng hver eneste aften.
Kan du give et godt råd?
Med venlig hilsen
Helene