Brev:
Uro ved madtid
9. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Uro ved madtid
Kære Helen,
jeg vil bare høre, om det jeg gør, er rigtigt, da jeg efterhånden begynder jeg at tvivle:-/
Der er så meget uro når de små spiser. Nu begyndte jeg at skærme dem - nu spiser vi i deres værelse med lukkede persienner og væk fra lyde fra TV/ radio og storesøster.
Alligevel leger de nogle gange m maden, som om de ikke gider det mere! Mange gange går der op til 5-6 timer ml måltider... Især Sarah vil have mad kun hver anden gang!!
Det er ret frustrerende... Og jeg sandelig håber at dette er kun en fase.
Kunne man tilsætte lidt sukker til deres MME???
Med venlig hilsen
Martina