Brev:
Sover med brystvorten i munden
10. marts 2011
Alder:
6 mdr.
Sover med brystvorten i munden
Kære Helen.
Vores dejlige datter er lige blevet 6 måneder. Hun har altid sovet dårligt om natten og vågnet med et par timers interval. Vi har prøvet mange forskellige slags sutter, men det vil hun bare ikke have. Vi har flere gange forsøgt at give hende mme til natten i håb om at hun ville sove lidt længere stræk. Men det vil hun overhovedet ikke have.
Problemet er at når hun vågner om natten, lægger jeg hende til brystet, og når jeg tager hende fra bliver hun utilfreds. Jeg ligger hende derfor til igen, hun sutter ikke men har bare brystvorten i munden. Hun ligger i mellem os, da jeg gentagne gange har forsøgt at lægge hende tilbage i vuggen, men det vil hun bare ikke.
Jeg er ved at være så dødtræt over, at være så meget vågen om natten..
Til orientering sover hun godt i barnevognen til middag og eftermiddag.
Kærlig hilsen
en træt mor.