Brev:
Sveskemos hver dag?
10. marts 2011
Alder:
6 mdr.
Sveskemos hver dag?
Hej Helen.
En i min mødregruppe har fået oplyst, at hun ikke må give sit barn sveskemos hver dag.
Det gør vi imidlertid med vores søn – ca. 20 ml. hjemmelavet/kogt mos af økologiske svesker og abrikoser som dessert hver aften, da det virker som om, at det er med til at holde hans mave rigtig godt igang. Er det ok?
Mange hilsener,
M.