Brev:
Godnathistorie - 20 mdr.
12. marts 2011
Alder:
20 mdr.
Godnathistorie - 20 mdr.
Kære Helen
Det er mig igen med et kort spørgsmål:
Hvornår begynder børn at få noget ud af en godnathistorie?
Vi er begyndt at læse godnathistorie for Xander inden han skal puttes, men er i tvivl om det egentlig er en god idé eller om der sker for meget oppe i det lille hoved inden sengetid? Og er det bedst med godnatsang eller godnathistorie?
Og slutteligt, er det bedst at gøre det i stuen eller inde på værelset?
Mange hilsner
hende med de mange spørgsmål ;)