Brev:
Påklædning udendøre
22. marts 2011
Alder:
2 mdr.
Påklædning udendøre
Hej Helen,
Tak for dit svar sidst. Asger har nu vænnet sig til sit nye hjem og nye rutiner og er begyndt at sove med det samme om natten efter han har spist. Det er dejligt at slippe kampene om natten hvor man selv er træt.
Jeg læser mange steder at man skal prøve at få dem i seng ved 20tiden. Hans første nattesøvn er jo den længste og jeg vil jo derfor helst at han tager den når jeg også sover. Han sover fra ca 22-3, 3.30-6.30 og 7-8. Er der noget i vejen med dette eller bør jeg lægge ham tidligere?
Nu begynder vejret heldigvis at blive mildere og jeg synes det er svært at regne ud hvad jeg skal give ham på når han sover ude. Han sover stadig med det han også gjorde når det var minus grader men nu svinger det jo fra 0-10grader og går vi tur og er i solen er det jo endnu varmere så der skynder jeg mig at søge skygge for a undgå at tage tøj af og på i løbet af turen. Han har altid en langærmet uldbody på, både dag og nat. Herover alm. tøj (bluse+bukser). Når jeg putter ham ude får han så en varm uld dragt på, hue, handsker og uld futter.
Jeg synes jo selv det virker varmt men samtidig synes jeg det er for lidt at ligge bare med body og tøj. Jeg bruger dyne og ikke voksipose? Ville det være bedre at bruge pose og droppe ulddragten da posen jo dækker hele vejen rundt på en anden måde end dyne?
Menlig hilsen
Pernille