Brev:
Mellemmåltider - 6 mdr.
28. marts 2011
Alder:
6 mdr.
Mellemmåltider - 6 mdr.
Hej Helen
Det går alt i alt rigtig fint her hjemme. Lukas er nu 6 mdr. og 1 uge.
Han er begyndt med havregrød, øllebrød og kød i grøntsagsmosen. Nogen gange vil han spise min mad og andre gange er det kun det færdiglavede der virker. Men synes det er ok.
Mit spørgsmål er, hvornår at mellemmåltiderne skal til at bestå af andet end mælk, for han drikker store portioner mælk ved siden af grøden og tænker om han skal til at have noget det mætter mere til mellemmåltiderne.
Dagen ser sådan her ud:
07 op
07.30 havregrød + vand af kop
09.00 flaske og formiddagslur 40-1½t
11 middagsmad flerkornsgrød, øllebrød, risgrød + vand af kop.
12.30 flaske og eftermiddagslur 40-1½t
15 flaske
15.30 evt powernap
17.30 aftensmad grøntsagsmos + vand
18.30-19 flaske og puttes for natten.
22.30 flaske
Kunne godt tænke mig at arbejde på at det er middagsluren der bliver den lange lur, men kan jeg begynde at regulerer i det nu, eller kommer det mere af sig selv?
Med venlig hilsen
L