Brev:
Vågner igen
29. marts 2011
Alder:
15 mdr.
Vågner igen
Hej Helen
Så er vi her igen igen..... gik lige så godt, Frederik vågnede ikke til midnat og skulle ind til os mere. Men men men men nu er han begyndt igen og nogle gange også vågen i 1/2 til hel time..... til tider når vi spørger ham, vil han ikke være i vores soveværelse, men bare side hos os på hans værelse.
Han kommer først i seng kl 19:30-20 vågner allerede kl 5:45 og 6 det vil sige han er nød til igen at få sin formiddagslur ved 8 tiden sover så 3/4 til en time i dagplejen...... og kommer ud igen ved 12:30 tiden og sover mellem 2 og 2 1/2 time.....
Hvad skal vi gøre anderledes ?????? ved godt det bare er en fase.... smiler meeeeeen
Tak for tidligere gode breve.
Hilsen Frederik´s mor