Brev:
Ost
30. marts 2011
Alder:
19 mdr.
Ost
Hej Helen,
Et hurtigt spørgsmål. Kan man give sit barn for meget ost? Marie ELSKER ost. Hun spiser alt muligt forskelligt men helst forskellige skæreoste.
Hun spørger hele tiden efter mere, men jeg plejer at stoppe efter ca. 4 skiver. Hvor meget må hun får?
Mange hilsner,
Sanne