Brev:
Mælkeerstatning
3. april 2011
Alder:
11 mdr.
Mælkeerstatning
Hej Helen
Olivia er nu 11 måneder og får stadig mælkeerstatning på flaske 2-3 gange om dagen, hver gang ca 150 ml. Hvor længe skal hun have det? Kan hun snart klare sig på almindelig mad alene?
Med venlig hilsen
Mie