Brev:
Dagplejemor til egne børn under 3 år
22. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Dagplejemor til egne børn under 3 år
Kære Helen,
Jeg blev mor for første gang for 4 måneder siden den 7. marts 2004. Alt går rigtig fint og jeg trives med at være mor.
Jeg er nu blevet gravid igen - ved et uheld - og venter barn nummer 2 til marts 2005.
Vi bor i en 2-værelses lejlighed, som vi lige har solgt og vil nu gerne finde noget større. Men før vi vælger en ny bolig, ville jeg gerne finde ud af, om det kun er i københavns kommune, at man kan blive dagplejemor for sine egne børn (hvis de begge er under 3 år), eller om der også er andre kommuner der har dette tilbud. Ved du det? Eller ved du evt. hvor jeg kan henvende mig med dette spørgsmål?
Min mand og jeg er lidt nervøse over at skulle have barn igen så tidligt efter vores første. Har du nogen erfaringer om hvordan det er at få børn med så lidt tid imellem? Jeg tror, at det bliver meget hårdt at have et lille spædbarn, som kræver næsten al ens tid samtidig med, at man har en baby på kun 1 år, som også kræver en masse. Men det er vel ikke værre en at have tvillinger?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Sandie