Brev:
Maling på baby værelse?
22. juli 2004
Alder:
7 mdr.
Maling på baby værelse?
Hej
Min søn er 7 måneder og jeg vil selv male søde figurer på mit barns værelsesvæg. Jeg er selv maler og har noget akryl maling. Jeg vil vide om det er ok at bruge det.
Er det skadeligt at male med akryl farver eller ej?
PS. mit barn sover hos os lige nu, han bruger kun sit værelse til at blive skiftet eller lege.
Tak
Med venlig hilsen
TN