Svar: Maling på baby værelse?
22. juli 2004
Alder:
7 mdr.
Kære TN
Som maler ved du jo trods alt nok mere om maling end jeg, men så vidt jeg ved findes der forskellig slags akryl maling og det vil altid være at foretrække den vandbaserede type, når der er tale om brug til børn. Det er altid en god idé at læse på indholdsdeklarationen.
Jeg ved at man blandt andet anvender vandbaserede akryl farver i institutioner og ud fra dette tænker jeg at det således må være okay.
Hvis du sørger for at lufte godt ud og undgår længere vanrende ophold i værelset, når det er nymalet, så tror jeg ikke dette vil være noget problem.
Rigtig god arbejdslyst. Jeg håber det bliver flot:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske