Brev:
Bilferie med en lille pige
24. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Bilferie med en lille pige
Hej Helen
Vi skal på bilferie med vores lille datter som er 6½ måned når vi tager afsted. Vi er lidt i tvivl om hvor længe hun må side i sin babystol. Vi regner med ca. 60 min. Er det rigtigt eller må hun sidde/ligge længere hvis hun sover?
Er der andet man bør tage højde for når man tager afsted? Vi giver hende vand i kop når det er varmt, hvilket vi selvfølelig også vil nede i varmen.
Tak for en god brevkasse.
Mange hilsner de nye forældre