Brev:
Fedt i kosten efter 12 måneder?
28. april 2011
Alder:
12 mdr.
Fedt i kosten efter 12 måneder?
Kære Helen.
Efter min søn er fyldt 1 år, er vi gået fra sødmælk til letmælk. Han trives fint og ammes ikke mere. Hvordan er det med fedtstof i maden efter 1 år?
Han spiser sundt og varieret. Får ikke jern mere, får stadig d-vitamin. Er det rigtigt forstået, at anbefalingen er ændret fra 1 år til 2 år? Er det stadig 5 dråber?.
På forhand tak.
Med venlig hilsen
Ditte