Svar: Sexliv efter fødsel
13. juli 2004
Alder:
12 mdr.
Kære Anne
Hvor er det godt at du har en sød og forstående mand i denne situation. Det er ikke unormalt at kvinden (men også manden) mister lysten til sex efter en fødsel og jeg synes det er rigtig godt at du er opmærksom på problemet og ikke bare lader stå til:o)
Jeg synes det er en god idé at tage kontakt til en sexolog. Foreningen sex og samfund tilbyder sammen med Dansk Forening for Klinisk Sexologi, sexologisk rådgivning. Det er forskellige problemer man kan få rådgivning til blandt andet problemer med samlivet efter en fødsel.
Der er telefontid: Torsdag mellem 9-10, på telefon 7027 0099 og konsultation: Tirsdage efter aftale.
Adressen er: Skindergade 28A, 2.sal, 1159 København K
Pris: 300 kr pr. konsultation.
Du kan læse mere på foreningens hjemmeside:www.sexogsamfund.dk
Håber de kan hjælpe dig.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske