Brev:
Kan hendes mave klare så meget kamillethe?
13. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Kan hendes mave klare så meget kamillethe?
Hej
Jeg har et spørgsmål ang. kamillethe.
Jeg har en svigerinde, der er fra thailand og hun taler kun engelsk, hun og min bror har en dejlig datter på 4 mdr.
Det der bekymre mig en hel del er, at hun giver den lille meget kamillethe, hun får ellers modermælkserstatning. Men meget tit vil den lille kun have flasken med kamillethe og får faktisk ikke noget modermælkserstatning. Ofte må de "snyde" hende med først flasken med kamille og så hurtig bytte om til mælkeflasken, men ikke altid lykkeds det og min svigerinde giver hende så flasken med kamillethe og det drikker hun. En dag fik hun ikke andet...
Kan hendes mave klare så meget kamillethe? Hun ser ud til at vokse og trives godt, hun er pæn stor af sin fødselsvægt taget i betragtning. ( Født 6 uger for tidelig og vejede 2800g og nu vejer hun ca.6 kg.) Dette har stået på i knap tre uger, og hun tager tilbage til Thailand d.15-07 og så kan vi ikke følge med i, hvad der sker...
Hilsen
En bekymret svigerinde