Brev:
Motorik - 2 år, 10 mdr.
24. maj 2011
Alder:
2 år, 10 mdr.
Motorik - 2 år, 10 mdr.
Hej Helen,
Spoegsmaal om motorik:
Ang. min dreng paa 3 aar – kan du lave lidt form for raekkefoelge for hvornaar han boer vaere klar til f.eks. at laere at cykle (trehjulet) og starte med rulleskoejter – altsaa er det cykel foerst og saa rulleskoejter og den slags?
TAK
Lone