Brev:
Spiser ting
24. juli 2004
Alder:
3 år
Spiser ting
Jeg har et dejligt barnebarn på næsten 3 år, som har en dårlig vane,- hun putter alting i munden, blomster, sten, græs, sand.
Hun lugter også meget til os og til ting, men det har hun gjort siden hun var ca et år.
Jeg synes snart hun er for stor til at putte ting i munden, der ikke skal være der.
Hvad kan man gøre?
Med venlig hilsen
Lone Kongsgart