Brev:
ZzzzZzzzzzzzzzzZzzz
25. maj 2011
Alder:
12 mdr.
ZzzzZzzzzzzzzzzZzzz
Hej Helen..igen igen ;-)
Ja så er jeg her IGEN! Tak for dit svar ang. putteritual.. vi er i fuld gang. Og ja det var mig du snakkede med på babymessen ang. min datters spisevaner. Tak for rosen, det varmer meget kan du tro! ;-)
Det går rimeligt godt med at putte uden bryst selvom hun græder og protesterer højlydt når det går op for hende, at der ikke er babs i sigte. Hun falder dog til ro hurtigt og sover inden for 10 min. Jeg har lagt en sut ned til hende... for det gør de også i vuggestuen, og den ligger hun og nulrer med inden hun sover.
Så langt, så godt....
Men hun vågner hele tiden... én gang i timen hele aftenen og natten med, indtil jeg tager hende med ind til mig ved 3-tiden og giver hende bryst der.
Jeg skal ofte bare komme ind til hele, kramme og nusse lidt og lægge hende ned så sover hun videre. Hun har vist bare brug for at vide, at jeg er der. Men de mange opvågninger tærer meget på mig - og vel også hende? Jeg har kvalme og kastede op i morges i badet. Det er SÅ hårdt, det her! Jeg har prøvet at lade hende ligge og så sige højt (hun ligger i et andet værelse), at hun skal sove og lægge sig ned.... det virker ikke! Nogle gange er det nærmest fysisk umuligt for mig at rejse mig... er så træt. Gjorde det i nat, men hun blev ved og ved indtil jeg gik ind og hentede hende. Hun græder ikke rigtigt, mere piver og messer (hvis du forstår).
At sætte hendes seng ind til mig fungerer heller ikke for mig og hun har heller ikke noget problem med at lægge sig til at sove på sit eget værelse.
Jeg har heller ikke lyst til, at tage hende med ind til mig tidligere for jeg vil gerne have at hun lærer at sove for sig selv. Desuden søger hun brystet konstant og hele tiden i min seng, at jeg gerne vil begrænse det til den ene gang hun må få lige nu.
HVAD SKAL JEG GØRE??? Er så tyndslidt over det her og har mest af alt bare lyst til at stoppe helt med at amme... men hvordan??
HJÆLP!
Med venlig og desperat hilsen
Odille