Brev:
Vægt - dreng 12 år
13. juli 2004
Alder:
12 år
Vægt - dreng 12 år
Hej
Min søn er 12 år og 3 mdr. helt præcist. Han er 158 cm høj hvis jeg måler rigtigt og vejer 51,5. Det er lidt for meget ud fra en kosmetologisk vinkel. Han har anlagt sig en lidt for stor bilring. Men hvor meget bør han tabe sig - hvis han nu også samtidig vokser? Hvordan er sammenhængen mellem børns vægt og højde (vægtkurve)?
Med venlig hilsen
Pernille