Brev:
Spisning og natten
28. maj 2011
Alder:
16 mdr.
Spisning og natten
Hej Helen
Nu der næsten gået 2 mdr siden jeg skrev sidst. Vi lavede vores putteretualer om sidst jeg havde skrevet, så han ligger i sin seng vi snakker om en bog og synger et par sange og han sover mellem 10 og 15 min. Men fra den ene dag til den anden vil han ikke puttes han skriger og skriger når han så endelig sover, vågner han om natten og ender desværre i vores seng !!!!!! ligger igen og holder om min arm når han ligger hos mig. Hvad kan vi evt gøre ved putningen og om natten skal siges han har sovet igennem og har været ved ørelæge og der er intet ....
Så er der også lige spørgsmål til spisningen. Hos pagplejeren spiser han 1½ stykke rugbrød med alt, derhjemme vil han intet have, tilbyder ham div pålæg, men nej nej, heller ikke frugt gider han have mere heller ikke hos dagplejen, til aftensmad skubber han tallerken væk uanset om det er vore mad, ris, kartoffelmos prøvet al verden uden held og har nu stået på i tre uger og syntes han spiser for lidt......
Hilsen en meget frustreret mor
Ps han er en meget glad og smilende dreng og plejer at be om mad, hvis han er sulten, gør han heller ikke, når han vågner om natten....
Han er næsten 17 måneder hvad er "normalt"