Brev:
Måltider, hvad, hvornår og hvordan?
29. maj 2011
Alder:
4 mdr.
Måltider, hvad, hvornår og hvordan?
Hej Helen.
Vi giver nu Tristan majs/ris grød til middag med frugtmos som topping. og grønsagsmos til aften. begge måltider fungere rigtig godt. maven fungere også fint.
Men hvornår skifter vi majs/ris grøden ud med grønsagsmos til middag også? og så frugt mos til dessert eller?
Hjemmelavet grønsagsmos, hvor længe kan det holde sig uden for køleskabet? for vi skal snart flyve hjem på sommerferie til Dk.
og hvad med køleskabet og fryser?
Hvad er grunden til at man først giver havregrød fra 6 mdr, er det pga de motorisk beder kan eller det med tarmsystemet?
Med venlig hilsen
Camilla