Brev:
Strygetøjsmetoden
29. maj 2011
Alder:
2 år, 2 mdr.
Strygetøjsmetoden
Hej igen Helen,
Tak for dit svar og dejligt at få bekræftet at det ikke er helt galt hvad vi har gjort indtil nu. Han har dog lige været syg hvor han har sovet hos os i vores seng, så skal igang igen med at sove i hans egen seng.
Dog vil jeg høre om hvor længe vi skal bruge strygetøjsmetoden - vil det stoppe af sig selv - at han en dag vil kunne puttes og når der siges godnat, at vi så blot kan gå nedenunder..?! Og er det en periode vi skal gøre sådan eller hvordan..?!
Sætter stor pris på at have fundet din side og tak for dit tidligere svar.
Venligst M