Brev:
Vægt - er der grund til bekymring?
1. juni 2011
Alder:
23 mdr.
Vægt - er der grund til bekymring?
Hej Helen.
Så skriver jeg til dig igen ! :O)
Denne gang handler det om min søns vægt. Jeg vil høre dig ad, om der er grund til bekymring. Jeg havde ham på vægten i går, 13,2 kg sagde den. Det er nøjagtig samme vægt, som da han var 18 mdr., dvs. et halvt år uden vægtstigning overhovedet. Han bliver 2 år her i midten af juni.
Han er en høj dreng, 91 cm, så det er naturligt, at han ikke er har tendens til at blive buttet.
Han spiser fint i perioder og ikke så meget i andre perioder, men det er vel helt naturligt for børn.
Han har aldrig sovet særlig godt om natten, men det ved du jo er en blanding af dårlige søvnassociationer og brystet.
Med venlig hilsen
Jasmina