Brev:
Kost og mælk nok?
10. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Kost og mælk nok?
Hej Helen!
Ja så er jeg her altså igen.... skulle tro det var mit første barn, men der er virkelig stor forskel på mine to drenge :-).
Som jeg har skrevet til dig før er Gustav godt igang med skemad og han elsker mad i alle afskygninger. Jeg har supleret med amning og nu får han flaske. De sidste par dage har jeg ikke kunnet få ham til at tage flaske om dagen mellem måltiderne. Han spiser 3 store måltider grøntsager fisk og kød og 2 mellemmåltider, drikker vand og lidt sødmælk til. Når han afviser flasken vil han som oftest gerne have lidt frugt istedet for.
Han får flaske om aftenen og sen aften og tidlig morgen, men har indimellem svært ved at komme op på 400ml.
Så får jeg lidt stress og tænker at han ikke får nok mælk... men kan ikke få det i ham.
Tilbyder ham flaske flere gange om dagen, men det sidste stykke tid er han altså stået af det med mme om dagen.
Er det iorden eller hvordan grejer jeg den?
Mange hilsener
Marianne (ivrig bruger af din gode side :-))