Brev:
Spisning - 17 mdr.
12. juni 2011
Alder:
17 mdr.
Spisning - 17 mdr.
Hej Helen
Så er vi her desværre igen igen, det handler stadig om maden til Frederik på næsten 18 måneder.
Han elsker sin havregrød om morgenen får til tider formiddagsmad i dagplejen, men ikke altid han vil have det, til frokost spiser han to stykker rugbrød med forskelligt pålæg og grøntsager. Men når han er herhjemme i weekender og ferie som nu vil han intet frokost spise, skubber bare tallerken væk har prøvet at give ham alt forskelligt også af rugbrød!!!!!
Frugt gider han kun nogle dage, men spiser nogengange en halv bolle om eftermiddagen. så når vi aftensmad, får vores mad sammen med os, men nej tak mor og ender med at lave flere forskellige retter til ham hvor det egentlig kun er kartoffelmos der dur :-( så hvad gør jeg ?????....... det er mega frustrerende at han ikke spiser, når det ikke har været et problem så langtid som den fase vi er i nu.... så hjælp
har 15 tænder og spiser sagtens hårde ting.....
knus MEGET frustreret mor