Brev:
Hvornår ophører al det med bøvs;)
17. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Hvornår ophører al det med bøvs;)
Kære Helen,
Tak for dit svar igen og igen;)
I dag vil jeg bare hurtig spørge, hvornår det er, at man ikke skal "bøvse" sine børn?
Når mine nu 7 mdr gamle twins får mad, f.eks mos og vand, eller grød og vand, ja så sidder jeg med dem og venter på bøvs:)
Men er det nødvendigt? Hvornår behøver man ikke gøre det?
Tak for dit svar på forhånd og rigtig god weekend
Med venlig hilsen
Martina