Brev:
Mad om natten - 8 mdr.
20. juni 2011
Alder:
8 mdr.
Mad om natten - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet ang. min søn, som nu er 8 mdr. han har sovet rigtig dårlig - været vågen op til 10 gange om natten. Du anbefalede bedre søvnassociationer og vi valgte derfor at fjerne hans søvn og synge/vugge ham i søvn. Det har hjulpet en del, men han vågner stadig og jeg er simpelthen i tvivl om, om det er fordi han er sulten eller hvad.
Han får en flaske inden han bliver puttet kl 19.00. Får den ikke længere i sengen og falder ikke i søvn med den. Så får han en flaske til midnat - han vågner og er sulten. Spiser her ca. 250 ml. Og så have jeg en forventning om, at han skulle kunne sove til næste morgen - men det gør han ikke. Mellem kl. 3 og 4 vågner han igen, og jeg har først ro, når han får noget at spise. Er det normalt eller bør han kunne undvære denne flaske?
Han spiser ca. sådan her om dagen.
7.00: en lille smule havregrød - er ikke særlig sulten her
8.00 formiddagslur på en lille time
9.00: Bolle/rugbrød/banan + vand af kop
11.00: mos af grøntsager og kød + vand
11.30/12.00: Flaske og puttes til lur - sover 2 timer
15.00: Rugbrødshapsere/frugt eller grøntsagsmos + vand
17.30: Kartofler/kød/grøntsager+ vand
19.00: 250 Ml MME - puttes
24.00: 250 ml MME
04.00: ca. 100 ml. MME
Er det tid til at tage en kold tyrker eller skal han have lov at spise?
Venlig hilsen
Tilde