Brev:
Fra at sove lidt til at sove meget
21. juni 2011
Alder:
2 mdr.
Fra at sove lidt til at sove meget
Hej Helen.
Ja så er jeg her lige igen. Min dreng er nu blevet 8 uger, og du anbefalede mig at supplere med flaske, da han ikke tog nok på, og det har jeg gjort.
Han vil sjældent drikke af flaske lige efter at han har spist hos mig, men giver jeg flaske som det første, ryger der ca. 70-80 ml ned. Han har fået ca. 2 af disse dagl.
Det er jo ikke meget, men det har alligevel gjort at han i gennemsnit de sidste 3 uger har taget ca. 262 g. på om ugen, så jeg går ud fra han får nok.
Nu synes jeg bare at han er begyndt at sove vildt meget. Han har måske 5 vågentimer i døgnet, og det er ikke ret meget io forhold til før hvor han sov ca. 14-16 timer i døgnet. Han er kvik og smiler kontaktsøgende når han endelig er vågen, men er også blevet klart mere klynkende/grædende end før i sine vågne timer. Han virker ikke sløj. Måske har han mavekneb? Eller kan det være et spring?
Er det normalt at han pludselig sover så meget?
Med venlig hilsen
Ann