Brev:
At falde i søvn - liggende
23. juni 2011
Alder:
8 mdr.
At falde i søvn - liggende
Hej Helen.
Min datter har i en månedstid kunne rejse sig op (og i øvrigt også sætte sig ned igen fra sin oprejste stilling), så det gør hun - også når hun vågner om natten.
Selvom hun er dødtræt, og øjnene halvt lukkede i, når hun bliver lagt ned, Uanset hvilken stilling hun ligger i, rulle hun om på maven, griber fat i tremmerne, og vupti står hun op.
Det er det samme om dagen, når hun puttes til lur. Så snart hun bliver lagt ned, triller hun rundt og står op. Og om aftenen, når hun skal puttes, eller om natten når hun vågner og skal puttes igen.
Når hun står op, så er hun fantastisk god til at holde sig selv vågen - og blive stående i meget lang tid.
Jeg kan tage hende op - og lægge hende ned i - et meget stort antal gange - indtil hun omsider bliver nede.
Er der ikke andet/kan du anbefale en anden fremgangsmåde?