Brev:
Vil ikke spise hapsere
23. juni 2011
Alder:
9 mdr.
Vil ikke spise hapsere
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal få min dreng på 9½ måned til at spise rugbrød og andre hapsere. Når jeg prøver at tilbyde ham smagsprøver afviser han det helt. Han vil godt gumle lidt på en agurk, banan eller andet, men han spiser ikke rigtig noget af det og ofte får han det galt i halsen.
Overgangen til mos var også lidt af en hurdle, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg stille op med vores lille madskeptiker.
Har du nogle forslag til, hvordan jeg griber det an?
Mange hilsner
Inge