Brev:
Nattesøvn og mælk om natten
28. juni 2011
Alder:
3 mdr.
Nattesøvn og mælk om natten
Hej Helen
Tak for dit sidste svar. Min søn sover nu rigtig godt om dagen. Han sover 2 lurer på 2-3 timer og en lille aftenlur.
Problemet er, at han er begyndt at vågne tit om natten for at spise. Han er nu 3 måneder og 12 dage. Han får udelukkende flaske nu. Om natten vågner han hver 3. time hvor han drikker 150 ml. Før kunne han sagtens sove 5 timer, men det virker som om han har brug for mere mad. Kan jeg begynde at give ham noget tyndt vælling, eller er det for tidligt? Hvad kan vi ellers gøre for at han sover bedre om natten?
Han spiser godt om dagen, så det er svært at presse mere mad ind der, men han er også en stor dreng, så han har brug for meget mad.
Han er begyndt at virke interesseret i den mad vi spiser, han slikker sig tit om munden, og jeg har prøvet at lade ham slikke på en fersken, det var han helt vild med. Er der nogle madvarer jeg så småt kan begynde at lade ham smage på?
Hilsen en træt mor