Brev:
Antal flasker og lure
24. juli 2011
Alder:
5 mdr.
Antal flasker og lure
Kære Helen.
Tak for dit svar. Jeg har lige et par spørgsmål mere.
Jeg kan se der nu er 8 flasker i døgnet, det virker af meget, det er svært nok at køre med 7 som jeg gør pt. Skal man ikke også passe, så de ikke kommer til at småspise og aldrig bliver rigtig sultne?
Du har føjet en på kl 9, det har jeg selv forsøgt, men de spiser igen næsten ingenting max 50ml og så er der jo langt til kl 12, hvor næste flaske gives. Også fordi den ene af pigerne jo næsten ikke får noget grød, da hun slet ikke kan finde ud af det. Hvordan klarer jeg lige den?
Du skriver at jeg kan prøve at vente med at give flaske til de selv melder sig i stedet for kl 22. Det har jeg prøvet og så kommer de omkring kl 01.30 og så igen kl 4 og så er de svære at da til at sove.
Jeg har været nødt til at lave det fast om til at de kommer i seng kl 19-19.30, for de kan simpelthen ikke holde øjnene åbne længere og sover næsten, når jeg giver dem flasken kl 19, hvilket jo ikke gør at de spiser specielt meget. Mit store problem er altså efter 2. lur og til de skal i seng. Deres 2. lur vågner de i øvrigt 2-3 gange og græder, og jeg bruger 10-15 min på at få dem til at sove igen, er der noget jeg kan gøre for at afhjælpe det problem?
Mange hilsner
Twin mom