Brev:
Lang lur om formiddagen?
24. juli 2011
Alder:
5 mdr.
Lang lur om formiddagen?
Hej Helen.
Jeg vil gerne spørge om jeg kan gøre noget for at vende rundt på mine pigers lure, så den lange lur ligger om formiddagen i stedet for over middag?
Det ville nemlig være skønt at få lidt tid der igen.
Mange hilsner