Brev:
At lægge sig til ro og sove
25. juli 2011
Alder:
10 mdr.
At lægge sig til ro og sove
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig om dette, men jeg kan se, at jeg ikke fik skrevet tydeligt nok, hvori problemet består.
Problemet er ikke, at min datter i søvne rejser sig op eller head-banger. Problemet er, at hun når hun skal puttes rejser sig op - gang på gang, hver gang hun bliver lagt ned. OG hun kan ikke falde i søvn stående :-) Uanset hvor døsig hun er, eller hvor træt hun er, så rejser hun sig op.
Skal jeg blive ved med at tage hende op og lægge hende ned? Det kan tage meget lang tid.
Indtil videre har jeg ventet, en gang imellem taget hende op, men ellers siddet ved siden af og ventet på at hun bliver træt.
Når hun omsider bliver så træt, at hun sætter sig ned, så er hun typisk også for træt til at kunne falde i søvn af sig selv uden at få mælk.
Hvad bør jeg gøre?