Brev:
Brok og gråd - især i forbindelse med putning
25. juli 2011
Alder:
10 mdr.
Brok og gråd - især i forbindelse med putning
Hej Helen.
Min mand og jeg er enige om, at vores datter ikke skal græde og være ulykkelig. Så skal hun hellere tages op og holdes i vores arme.
Vores datter er nu begyndt på at lave de samme lyde, som når hun græder hjerteskærende, uden at der kommer en eneste tårer ud af hendes øjne. Hendes ansigt er dog fortrukket.
Kan vi gå ud fra, da der ingen tårer kommer, at det kun er brok, og at hun faktisk ikke er ulykkelig og ked af det?
Hilsen