Brev:
Restemad - 10 mdr.
25. juli 2011
Alder:
10 mdr.
Restemad - 10 mdr.
Hej Helen.
Hvis baby har spist af mad i skål, men kun spist halvdelen, vil det så være OK at genbruge maden 1-2 timer senere eller skal det smides ud?
Hilsen