Brev:
Baby og flyvning
24. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Baby og flyvning
Kære Helen
Er der nogle retningslinjer for, hvor gamle børn skal være, før man tager dem med i flyet. Jeg overvejer rejse til oktober, hvor mit barn vil være 6 mdr.
Kan udligning af tryk være et problem i den alder?
Er der tommelfingerregler om, hvor lang tid babyer/små børn må flyve?
Ulrik