Svar: Baby og flyvning
24. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Kære Ulrik
Der er ikke nogen regler for hvor lang børn må flyve, men det giver naturligvis sig selv at jo længere turen er, jo længere barnet skal sidde, jo sværere er det for barnet at finde ro.
Din datter vil have svært ved at udligne trykket i ørerne og du hjælper hende bedst ved at give hende noget at drikke når I letter og lander. Det drejer sig om at få hende til at synke, da dette er med til at udligne trykket.
Rigtig god rejse.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske