Brev:
Amning/flaske
4. august 2011
Alder:
10 mdr.
Amning/flaske
Kære Helen.
Vores datter er nu næsten 10 måneder. Pånær de første 2 uger af sit korte liv har hun aldrig fået flaske, og hun har såmen heller aldrig brugt sut. Hun skal kun have modermælk indtil hun bliver 1 år.
Når hun er 10½ måned er der en dag, hvor jeg først kommer hjem kl. 23.00. Det er 4 timer efter hendes normale sengetid.
Vil du råde os til at give hende modermælk af flaske eller af kop, når hun skal puttes?
Vi er ikke meget for, at hun nu skal lære at bruge flaske (henset til hendes alder), men hun skal ikke opleve et for stort rutine-brud, blot fordi jeg skal på en dagsrejse.
Hilsen