Brev:
Dårligt humør om eftermiddagen
7. august 2011
Alder:
20 mdr.
Dårligt humør om eftermiddagen
Hej Helen.
Vores yngste datter har det med at være i rigtig dårligt humør om eftermiddagen i weekenden efter hun vågner fra middagslur.
Hun sover ca 2 timer udenfor. Når hun vågner sidder hun op i barnevognen, og virker glad nok. Så snart vi kommer ind, bliver hun sur, tvær, irritabel og vil ingen ting. Hun vil ikke have noget at drikke eller spise.
Det bedste ville være hvis vi kørte i barnevognen eller bilen, men det kan vi jo ikke gøre hver eftermiddag i weekenderne :-) Hun bliver først glad sidst på eftermiddagen eller efter vi har spist aftensmad.
Vi har overvejet meget om det er blodsukkeret der er så lavt at hun ikke kan mærke at det faktisk er mad hun mangler. Tit gider hun heller ikke spise frokost i weekenden, så det ender med at blive en kiks lidt frugt eller noget i den retning, og det mætter jo ikke ret meget.
Hvordan kan vi få noget mere frokost i hende, hvis det vel at mærke er det der kan være problemet?
Kærlig hilsen
Elisabeth