Brev:
Gnavegrønt mm
7. august 2011
Alder:
5 mdr.
Gnavegrønt mm
Hej Helen,
Endnu et lille spørgsmål fra mig:
Kan se at du til de børn der er 6 mdr + foreslår lidt ristede rugbrødsbjælker, agurkestave og gulerodsstave til at sidde med. Det er vel ikke meningen at det skal spises vel? Kun stimulere gummerne?
Kan du iøvrigt anbefale opskriftsbøger til hele familien så vi kan spise det samme mad. Synes det er svært at kombinere vores og babys mad. Fx spiser vi nærmest aldrig sovs.
Med venlig hilsen